Papper

Idag har det varit en massa pappers skrivande inför jobbet. Fick veta att jag kommer få stå i kassan, och då gå utbildning inom det. Gissa när mina tre sådana dagar är? jo under midsommarhelgen, haha.
Det känns riktigt bra inför jobbet i alla fall, känns som att vi blir ett bra team på baronen.

Imorgon ska jag resa tillbaks till mitt förflutna, mitt liv för 5år sedan. Eller så dramatiskt är det faktiskt inte, men jag ska till samma håla, får se hur det går, kommer nog gå med en klump i magen.
Martin (min lillebror) har förskolansdag där imorgon eller vad det nu var, och då ska vi dit och vara med, allt för älskade fina söta martin! :)
Han fyller år imorgon också, 6år, stor kille.

Menmen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0