Ont, det gör ont...

Hemkommen ifrån sjukhuset idag då, kom hem ganska tidigt. Det blev att stanna över i två dagar där, eftersom att jag spydde ganska stora mängder blod efter operationen.

precis när jag var klar på uppvaket, blev uppkörd till mitt rum och spytt blod, vem tror ni dyker upp då? Jo, Josef, då har han åkt fårn Linköping, hittat hela vägen till sjukhuset, hela vägen till den avdelningen jag skulle vara på och sedan suttit där och väntat i 5timmar. Vilken söt pojkvän jag har, jag fick till och med en ros, super gulligt.
Dock var jag kanske inte så kapabel till att uppskatta det då med tanke på hur piss jag mådde, men uppskattar det nu i efterhand.

Lyckades se in i min mun förut, för att se hur halsen ser ut. Det ser riktigt äcklingt ut, nästan så att man borde ta kort på det, eller vad säger ni?

Aja, nu ska jag fortsätta att plåga i mig min drickyoghurt och sen sova ett par timmar tills jag får ta nästa hög med tabletter.
Det är inte lätt att äta med denna halsen, dock stolt över vad jag fått i mig idag, ett par skedar  yoghurt på sjukhuset, lite chokladpudding, satt och pillade i mig lite kall kyckling förut också, fast det gjorde väldigt ont, menmen.
Jag är riktigt stolt.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: julia

aaaaaaaaaaaaw, vilken urgullig pojk du har blondie. nästan så man blir tårögd här hemma, hahaha åh :))

2010-05-29 @ 12:23:49
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0