Läskigt

Blev riktigt rädd inatt när jag skulle upp och ta tabletter.  När jag gick upp så mådde jag illa och det stack konstigt i fingrarna. Jag han bara ta fram ett glad med vatten innan det snurade i huvudet och det kändes som att jag skulle spy, satt där inne ett bra tag och bara spottade i toaletten för att garantera att det inte blödde i halsen. Dock var det inget blod i spottet, ganska konstigt eftersom att jag kände blodsmak.
Efter ett tag kände jag att jag behövde gå ut och ta mina tabletter, sen så skulle jag ju få sova. Kag komm bara en bit in i köket innan det snurrade så mycket att jag inte kunde stå på benen, föll ihopp, satte mig på knä och kände att jag följde med snurrandet med kroppen typ. Fick ropa på mamma, som tur så är hon lättväckt och kom direkt,  det svattnade lite snabbt för ögonen, sen var jag någolunda med igen och kunde koncentrera mig lite även fast det kändes som 1000nålar i fingrarna.
Visst, jag svimmade bara, men det var läskigt, då jag inte gjort det på sjukt länge.
Mamma tvingade i mig lite drikyoghurt, hon tror att det är för att jag äter för lite, vilket kan stämma.
aja, slutsnackat om det.

Fick panik förut, trodde alla betygen skulle sättas på fredag, och jag som har en miljon saker kvar att göra (Poetisk överdrift) men sen såg jag att det bara gällde treorna, betygen sätts den 16de.
Måste iaf börja plugga.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0