kokos

Dålig på att uppdatera som vanligt.

Jag är blond nu, blev det för en vecka sedan. Egentligen är det bara blonda slingor, så det gör mig kanske bara till mörkblond? jag vet inte riktigt, vad jag dock vet är att det är fint.

Jag fick ta av gipset igår, snacka om att det var skönt. Dock var det läskigt att röra på handen, och det gör ganska ont ännu.

Duschade för en stund sedan, skönt att ha två händer till det igen, då går det så mycket enklare. Förtillfälle sitter jag och njuter av att mitt hår luktar kokos, och laddar energi till att välja kläder. Ska till Donkan snart på 3timmarkurs, fick jobbet där om jag inte nämnt det, härligt!

Önskar att vädret kunde vara bättre, just nu ser det bara blåsigt och kallt ut utanför fönstret. Inget som lockar en till att gå ut och inget som påminner om sommaren, ganska surt faktiskt så det snart är sommarlov.

Nä, nu måste jag nog försöka välja kläder och sen få i mig lite mat.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0