KLANTARSLE



Tummen upp!
Klarade precis att duscha, HELT SJÄLV. (eller okej, syrran fick smörja in ena armen och ryggen sen med salva). Men nu undrar säkert många vad jag har gjort?
Jag är mästare på att stöka ner rummet, så i måndags kväll så snubblade jag på en flaska, oh snurrade runt, tog emot mig med höger hand. Detta ledde till en skadad tumme, så blev gips, kan ha brutit ett litet ben (snusbenet?!) i tummen, de visste inte säkert, så det blir gips i två veckor, sen ska jag rönkas igen, är det brutet så blir det operation.

PÅ TAL OM operation, ska opereras om tre veckor. Det blir mandlarna och en del at polyperna som blev kvar efter operationen för två år sedan. AJ AJ AJ.
Jag är ganska rädd............

På onsdag nästa vecka så blir jag blond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0