Poker är en utmärkt idrott

Dagen har varit ganska chill.

Började med tre timmars idrott, vi fick spela poker, och vet ni vad? jag är tydligen bra på det. Den som förlorade fick gå ett varv och göra olika tränings grejer, senkomma tillbaka och spela igen.

Upvärmningen på idrotten var ganska rolig, vi lekte en lek där vi delades upp i lag, läran la en sko i mitten på planen, så skulle en från varje lag springa fram och ta skon, och man skulle komma in med skon till sitt lag innan motståndaren hann ta en.
Jag mötte bettan, vi stod framme vid skon, men ingen av oss ville vara den som tog skon.
Men då utbröt bettan "ohh, kolla vilken snygg tröja christian har"
och självklart vänder jag mig om och kollar, smart blondie, smart.



Efter idrotten så blev det psykologi, idag har jag faktiskt lärt mig en hel del, känndes bra att förstå vad läran snackade om. Kanske för att jag och klysing tidigare snackat om sådant dära.

Väl hemma blev det att sova i ett par timmar och sen spela spel med lillsyrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0