Måndag

Känner att det var ett bra tag sedan jag bloggat,  som vanligt så har4 jag inte haft något att skiva om.

Börjar sakna alla de där livade helgerna med vännerna, hoppas på att de kommer tillbaka nu med + graderna. För det händer inget kul längre, eller oftast inte.

Jag lyckades få hjärnskaning i tisdags också, det var inte speciellt kul, sympomen sitter i ännu. Stod att de kan finnas kvar i upp till en månad, skulle inte förvåna mig om jag har den vanliga oturen och åker på det. Just nu så dunkar huvudet, blir förmodligen en tidig natt idag också, så trött som man blir av att göra inget alls, det är sjukt.

Ras Cricket - Skin
Låten påminner mycket om sommaren, och en massa annat.



Nä, nu har jag förbrukat min datortid för idag, nu ska jag låta mitt huvud läka. (haha)

Kommentarer
Postat av: Julia

vi får ta och hitta på nåt nån helg snart! :) dra ihop en middag eller något? :)

2010-03-15 @ 19:45:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0