P-stav

Eftersom att många förmodligen tröttnat på mitt snack om den där jävla p-staven jag ska dra in i armen imorgon så skriver jag om det här, eftersom att då läser de frivilligt.
Jag öppnade förpackningen förut idag för att se hur stor nål det är, och jag kan säga som så att nålen inte är att leka med. Mamma funderade på p-stav till sig med, men när hon såg nålen så ångrade hon sig tvärt, det förvånar mig faktiskt inte.

Men jag satt och funderade en stund, med tanke på hur många gånger jag har piercat mig så borde detta inte göra så ont, eller i alla fall inte vara så farligt. Nålarna de piercar med är faktiskt lika stora, och jag har ju klarat göra det i läppen 3 gånger, tungan en gång och navlen en gång, och det var då utan bedövning,  nu med p-staven så får jag i alla fall bedövning. Det gillas!
Tror dock att jag kommer svimma, som vanligt, gör det till och med när jag piercar mig eller bara tar ett blodprov, även vid sådana som bara tas i fingret.
Så med tanke på att jag inte kommer vara kapabel att ta mig hela vägen in till skolans matsal efter det imorgon så blir det som så att jag och cattis lunchar ute, kycklingsallad!
Nu har jag till och med övertalat mig själv till att jag inte kommer ta mig längre än till skafferiet där vi ska äta, det som bara va e dålig anledning till att få unna sig något.

Menmen, kan ju uppdatera om smärtan imorgon, och sedan jämföra det med piercingar. För sådant måste man lära sig, man måste kunna diskutera för att få högre betyg än G i skolan!  :)

BTW, fick VG i svenska C, är det jag som är awesome eller?

xoxo :*

Kommentarer
Postat av: Rekan

Är det jag som fick IG för jag inte klarade av att skriva 1500 ord om svininfluensan eller -.-'

2010-01-23 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0