"Men den är ju trång och den där är stor"

Dagen började med att man skulle lämna in hemsidan, vi var dock bara tre i klassen som var klara med den. Sen så var pappabillis (vår lärare) snäll och hämtade kaffe åt mig och julia, gratis kaffe är gott! :)

http://klr8jejohanss.jbkalmar.com/turbo  - där kan ni se min hemsida, "lyssna nu" knappen funkar dock inte ännu.

Måste även tala om lektionens citat från mig "Men den är ju trång och den där är stor", Julia va självklart tvungen att misstolka, som vanligt.. :(

Lektionen efter så fick vi en ny pillig uppgift av jonas, den va ganska skoj när man kom igång. Dock måste jag medge att jag hatar programet InDesign....

xoxo :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0