Astrid Lindgren och hennes stuga.

Kommit fram till att mitt intresse till att blogga bara sjunker, jag tror att jag lever ett alldeles för tråkigt liv. Dock är det något jag och John håller på att ändra på.

Idag har jag faktiskt pluggat, skrivit klart valduellen och skrivit 700ord om ett vaccin, detta går frammåt. Både jag och Julia satt förut och var förvånade över att jag faktiskt gjorde jag skulle.

Jag ska skriva ett tal om Astrid imorgon, hon är vacker hon, eller var vacker kanske man bör säga? Om man inte kör på min och klysings teori om att Astrid fortförande lever kvar, hon bor i en kojja i en av smålands skogar. Vi har redan planerat att vi ska åka på roadtrip och hitta henne.
Jag är inte riktigt klok i huvudet, men det gillar vi, ni har inget val utan det är bara att hålla med.

Nä, nu tror jag att jag ska ge mig lite sömn, så jag orkar lägga min pigghet på plugg imorgon, sjukt skoj -nooooot-

xoxo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0