Mitt ps2 blev ett ps1

Ouh, det var sjukt länge sedan jag uppdaterade, dåligt av mig.
Älskling var ju här tills i tisdags, och då är det inge skoj att sitta och blogga.

Sen i tisdags så har jag inte gjort något som är värt att blogga om, jag har umgåts med min lillasyster ganska mycket, spelat massa tv-spel.
Btw, det är något fel på vårt ps2, den tar bara ps1 spel. Kan ett ps2 bli ett s1 om man tappar det för hårt i marken? Låter kanske lite knäppt, men jag är fullt seriös, haha.

Jag la en sådanfin kommentar här hemma här om dagen också, jag och pär satt och diskuterade vid köksbordet.

Pär: Det är så typiskt blondiner, de flesta är så blåsta.
(syftar på bruden på tv:n)
Jag : Men brunetter kan faktiskt också vara... ehhh, näää...


Jag han fantastiskt nog räda mig själv i sista sekunden,  tror jag var inställd på att jag var blond, sen mitt i meningen så kom jag fram till att jag är brunett.   Haha, jag är lika blåt som brunett.

Idag ska hela familjen hem till Pärs föräldrar, det blir kroppkakor, sjukt gott.

Tyvärr får ni inga bilder just nu, har precis gett hatblickar till alla kläder i min garderop, för ett ar dagar sedan var jag nöjd med allt, idag funkade inget. Blir alltid så när man ska iväg, haha, surt som fasiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0