Gnäll gnäll gnäll

Nu sitter jag och skriver ett CV, känner att det är ganska onödigt då jag har ett färdigskrivet CV hemma. Känner med att jag väntar med detta och kopierar från det jag redan har, lite enklare, lite bättre.

Innan idag har vi arbetat som galningar, vi har fått trycka våra egna t-shirtar med ett egendesignat tryck. Synd att det inte var lika ballt som det låter, det var mer jobbigt och resultatet blev förjävligt.

gnäll gnäll gnäll,  det är allt man hör ifrån mig idag.

Jag har ont i hela kroppen också, hemsk träningsvärk, jag känner mig som en gammal tant på 100år, inte fan borde jag söka jobb/praktikplats.

När skolan slutar så ska jag hem och städa, bra start på ett lov.
Jag och dammsugaren, dammsugaren och jag.


Kommentarer
Postat av: Julia

ni är ett fint par!

2010-02-19 @ 14:11:14
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0