Turkiet

Inte bloggat på länge, som vanligt.
Men det är inte så värst lockande när man inte har något att skriva om, något att dela med sig av, något som ger andra något.

Jag har legat hemma sjuk i en hel vecka, det kändes/känns inte så speciellt kul. Något som är konstigt är att varken min familj eller Josef har smittats, så ibland funderar man över ifall det kan vara på grund av p-staven jag satt in.

Just nu sitter min mor och Pär i köket, vill ni veta vad de gör? Jo, de bokar en resa till ett av mina favoritländer, Turkiet. Så dit ska vi åka, hela familjen + Pärs föräldrar, i slutet av September.
Jag har inte varit i Turkiet på flera år, sist jag var där så bjöd min mormor och morfar hela släkten på resan till Turkiet, för att vi skulle fira morfars födelsedag där. Det roliga är att min släkt är ganska många, hela flyget kryllade av "Johansson" den gången.

Nä, nu har jag inte tid för bloggen mer för stunden.
Jag hör av mig när jag har något att dela med er.
xoxo

Kommentarer
Postat av: John

Fan vad härligt :) jag vill också bara åka iväg sådär:)

2010-02-14 @ 09:36:43
URL: http://www.johnnyponken.styleblogg.se
Postat av: Julia

ooh, vad härligt!! turkiet är mysigt :)

2010-02-14 @ 13:58:15
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0