Gamla bilder

Hej, jag har mensvärk. Tror det är min p-stav som börjat spöka, vilket inte är det roligaste. Ska försöka ringa ungdomsmottagningen nästa vecka.
Nu ska jag ta och sova, ville bara hinna med att i alla fall blogga en gång idag.

Jag kollade igenom min bilddagbok och hittade lite gamla fina bilder på mig och John, och när vi är med på samma kort så är det omöjligt att se seriös ut.

xsaxs

En av mina absoluta favoriter, ser ut som att John ska förklara något för mig medans jag är helt lost, fint.

zsxsax

Ja, denna är ju lika fin den, lika oseriös som vanligt. Den är ifrån när vi va hemma hos cattis när hon bodde i ålem.

sd

Denna har vincent tagit på oss, vackert!

Godnatt! :*

Kommentarer
Postat av: John

HAHA Vilka roliga minnen jag fick av att bara kolla på bilderna <3 :)

2010-02-17 @ 20:12:45
URL: http://www.johnnyponken.styleblogg.se
Postat av: Julia

Ni är så himla fina.

2010-02-18 @ 19:33:40
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0