Vårdcentralen

Dagen började med att jag fick upp och ringa vårdcentralen, eftersom att jag är hes och har ont i halsen och luftrören. När jag väl ringde tänkte jag att jag kanske kunde kolla up en annan sak, men nänä, bruden i telefonen var så satans otrevlig, fick inte ens förklara vad det var. Så då får jag väl gå och ha ont ett tag till, skoj!

Fick en ny doktor idag iaf, han var läskig, jätte läskig. När han skulle ropa in mig igen så sa han ett helt annat namn, så jag reagerade inte, vilket gjorde honom sur, sen fattade han  väl. Men iaf, halsfluss var det inte, men det blir att ta bort halsmandlarna inom snar framtid, eftersom att jag alltid har problem med dom, (undra om min tungpiercing ryker då? :( )

Kände att jag gav doktorn mycket på hans frågor:
Han : Kan du äta?
Jag : Jag vet inte, inte försökt idag.
Han: okej, kan du dricka då?
Jag: Jag har inte druckit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0