Suger

Okej, mer än en vecka sedan jag bloggade, känns som att mitt liv är riktigt värt.

Till och med bilddagboken säger att jag är tråkig:



Man hör ju liksom bara sarkasmen i texten, "Grattis. Verkligen."

Menmen, detta har varit en riktigt hektisk vecka, bara massa prov, prov, porv och PROV. Igår hade jag två prov och en redovisning, sen så idag så hade jag två prov igen. Imorgon har vi dock bara ett prov, härligt (eller något ).

Valborg på fredag, känner att jag är ensamast på jorden om att tycka att det är en fullständigt meningslös dag. Men jag får väl se vad jag hittar på, har ett par olika alternativ, ett av dom är att dra till linköping, men som det ser ut just nu så känns inte det som ett awesome alternativ.
I värsta fall blir det väl att köra en favorit i repris från förra året, eller varför inte sitta hemma och ha film-maraton? (käften bilddagboken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0