Small Town Folk

Jag lovar att börja uppdatera bloggen bättre, minst en gång varje dag.

Idag har jag varit sängliggandes, är sjuk (som vanligt?) inget farligt, illamående, halsont och huvudvärk bara. Är inte ens säker på att det blir skola imorgon, ska i alla fall redigera ihop ljudet inför radiosändningen, så om jag inte kommer så får jag väl skicka den till någon av de i min grupp.

Jag blev fullständigt överlycklig igår, John, jag och Tim hyrde en bra film för väldigt länge sedan, när vi var i mammas killes förra lägenhet. Filmen skulle varit en skräckfilm, men det var den definitivt inte, vi konstaterade att de måste lagt mer pengar på omslaget än på filmen. Men i alla fall, den filmen var en av de roligaste filmerna jag sett, Jag och John har velat se den igen hur länge som helst, och igår hittade jag den på voddler.
Så ni kan ju ta och se den om ni inte har något annat för er: Small town folk
Borde kanske sätta mig och kolla på den, den kanske får mig på bättre humör.

heyrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0