Jag och tider alltså...

naglar

Har precis målat naglarna, hittade ett mamma precis köpt till hunvalparna. Vi lägger på olika nagellack på dom för att se vem som är vem, haha.
Det tog ett tag för mig att få upp korken/locket, fick sitta här och kämpa, det va nästan så man blev svettig!
Grisråsa var kanske inte lika charmigt på som jag trodde att det skulle bli, menmen...

Idag så har vi haft nationella, hör och läsförståelse på engelska. Inge vidare skoj, hörförståelsen gick förmodligen bäst. Läsförståelsen var svår så satan, fick läsa texten om och om igen med det blev aldrig riktigt klart i huvudet. På eftermiddagen blev det psykologi, inte så värst skoj.

Btw, idag på morgonen fick jag för mig att lägga över musik på mobilen, så här satt jag glatt och laddade över musik när det plötsligt slog mig att bussen skulle gå om några minuter, så som vanligt så såg jag bussen komma när jag öppnade dörren, så då var det bara att springa, fort, fort, fort. Tror alla busschafförerna vet vem jag är, spring-tjejen.
-pust-

Redigerade en bild jag tog förut också, man kanske borde skaffa sig mörkblå linser?

öga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0