Ny laddare till datorn..

Hann bara med en lektion förut idag, vi hade engelska och Anna hade höjt mitt humör genom att börja lektionen med att säga "idag ska vi inte göra så mycket"

Men när jag efter en bra stund får syn på pappret med uppgifter så flippar jag och slår handen mot pannan för att känna efter ifall jag plötsligt fick akut snabb feber eller något, då ser jag Eve och Smiley gapskratta åt mig och Eve utbryter "fan blondie, du är så söt"
Kul att man kan glädja någon med sin egen panik.

Det visade sig sedan att man fick välja uppgift, och en av dom skulle man göra en intervju med en snubbe på låtsas, och jag kände som så att om jag inte klarar det på svenska så är det nog kört på engelska, haha.

Jag råkade ju på något vis ha sönder laddaren till datorn igår,
kanske i mitt försök med att få i tungpiercingen i laddarhålet? då jag fick en stöt, haha.
Iaf så gick jag till Anders som alla förövrigt tycker är superläskig och sur, och som vanligt älskar han mig så han gav mig en ny laddare och berömmde mig, man ba wtf? :D

xoxo :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0