In och shoppa snart...

Ska snart in till stan, vaknade med ett flertal sms och missade samtal,  så då blire att åka in på julklappsjakt och sminkjakt.
John ska ju införstaffa sig lite smink så han blir en super snygg bög.
John är även söt och payar min buss till modehuset sen, super sött av honom, dock äre bara för att jag måste vänta på honom medans han har sin lektion, men iaf.

Tänkte införskaffa lite smått och gott jag också, shopping är ju bland det bästa som finns här i livet.
äeh, nu har jag bara en timme på mig tills bussen går, och jag måste sminka mig.

chaaarå :*

Kommentarer
Postat av: JOHNNY

Jag vill inte se ut som en "super snygg bög" :)

Jag tycker bara att det är snyggt med smink.

(men jag kalla det inte smink utan "ansiktsbehandling")

2009-12-02 @ 00:28:16
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0