Fin dag, fin dag..

Kände att ni behövde en liten uppdatering om min dag,
Dagen började med prov, tog ca en timme så blev hela tre timmars rast  till nästa lektion.
Sen så satt jag och bettan och läste igenom en glöd tidning och lösta folks problem, sjukt bra va vi på det, kanske något vi ska göra när vi sänder radio till våren?
Då alla blir som kaniner av vårkänslan, haha.

Sen svenska, vi störde dock bara pappabillis, han har läste sig att känna igen min handstil, sen tänkte han måla mig i ansiktet, sjuuukt tarvligt.
Martin har lärt sig att hålla koll på mig och att inte lämna papper framme. Såg ett papper med betyg för paralellklassen  och helt plötsligt blir jag så nyfiken och utbryter "MARTIN VAD BETYDER K ?"  då fattar han att jag kollar hans grejer.
Smaaaart blondie smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart

martin och pappabillis är lärare, ba så ni vet.

Blev fika med jullanpullanemopluuan efter skolan, mysigt.
Sen hem.

Min lillebror är hemma, folk visste tydligen inte ens att jag hade en lillebor ( HOST JULIA OCH FREDRIC HOST )

xoxo :*

Kommentarer
Postat av: Julia

du har ju aldrig nämnt det förut så hur ska jag kunna veta! :o

2009-11-27 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0