Dreamweaver, flash och idol

Idag så började PappaBillis lektionen med att förstöra min dag, vi ska göra en till hemsida, hemskt. JAG HATAR DREAMWEAVER, men framförallt att stava till det, sjuukt jobbigt.
Blev klar med grunden till hemsidan, så nu är det bara allt jobbigt kvar, SKOJ BILLIS, SKOJ.

Sen blev det att börja på flash filmen, min är så sjuuukt dålig, en bil som kör på tomater, HAHAHHA. 
Bilen blev en alhgrensbilar-bil, super feint.
Här har ni min fina konst :

fint

Beundransvärt.
En hel del jobb va det faktiskt, det kan man se om man kollar min facebook där julia och bettan satt och citerade mig :

soppa

Inte mitt fel att jag sällan har koll.

Kollade på idol förut idag, kom på att jag saknade tiden då gladiatorerna gick på tv, det var det bäst någonsin. Var och kollade på det på riktigt, sjuuukt coolt var det. Och kaxiga elektra bruden ville inte ge någon autografer. 
Varför har jag inte sparat det häftet? fina minnen ju.

Slutpratat, nu ska jag sova.
natt.
xoxo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0