Dagens idiotförklaring.

Ja, nu kör vi på igen, på ännu en ny blogg. Ska försöka hålla mig kvar här, och för engåns skull vara mig själv i bloggen, haha.

Tänkte börja bloggen med ett bevis på min blondhet, tänkte att det kunde uppskattas.

Jag satt förut och tog ur laddaren till datorn, och upptäckte att det är ett hål i den grejen man stoppar i datorn. Då får jag ju självklart idéen att testa fall tungpiercingen får plats där, självklart fick den det, dock fick min tunga en stöt på köpet.
Ganska onice om jag får säga det själv, men nu har jag i alla fall testat.

Sen märkte jag nu att mitt bloggnamn förmodligen kommes tas fel, jag menar blondis life (som i blondies life), inte blond is life.

xoxo :*

Kommentarer
Postat av: mange

Det lät ju nästan logiskt med att få en stöt :P

2009-11-24 @ 22:57:48
URL: http://masus.blogg.se/
Postat av: ThereseLindquist

haha förlåt men det där var jävligt blont!! =D

2009-11-24 @ 23:46:46
URL: http://thereselindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0