Uppesittarkvällen.

Då har jag suttit här framför tv:n sedan klockan 19.30 och spelat bingolotto.  Jag hoppades ha turen på min sida och åt minstånde vinna en bil eller 50.000, det tycker jag inte är så mycket begärt. Men icke sa nicke, inte fick jag vinna något.

Jag måste täga att jag gillar bruden som bugtalar med dockan Totte, det är de som hållt mig kvar under kvällen. Hur man kan bugtala så bra är beundransvärt.

Att de står och smaskar i sig julmat på tv:n just nu är "a big nono"  så sjukt tråkigt att kolla på när människor äter, det ger inte mig något!
Nu undrade jubelidioten på tv:n om man skulle ha äppelmos på sin julskinka, vad tänker bruden med? Senap ska det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0