Torsdag

Dagen började lagom fint, Anna va sjuk så vi fick vikare som hade svenska med oss istället för mediakomunikation. Han kunde dock inget, så lagom när det va 30min kvar på lektionen så fick han igång filmen som vi skulle se,  då hade vi alltså redan hunnit googla upp instuderingsfrågorna.

Sen på lunchen så va det potatissallad och fisk, EUW som fan.

Sen hade vi tre timmars svenska igen,  dock med henrik rydström, han hade iaf lite mer koll. Då skulle jag snacka om en bok jag borde ha läst klart för flera veckor sedan, men inte hade jag det (läst ca 40sidor) så det blev att googla upp lite snabb information och sedan bara tuta och köra, gick helt okej faktiskt.

Sen när jag kom hem så gjorde vi pizza, sjukt gott.
Så länge man har tjatat på det liksom, nu behöver jag inte tjata på julia på  länge, haha.

Nu ska jag städa mitt rum, Josef kommer ju imorgon, skojskoj :)
Sen borde jag plugga, så inte pappabillis blir sur imorgon, för det vill vi ju faktiskt inte, han och jag som är så bra kåmpisar.

xoxo :*

Kommentarer
Postat av: Eveline

haha den vikarien lät ju bara onödig att ha där typ :D

2009-12-07 @ 06:29:18
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0