sprickande planer, fint

Älskar när planerna spricker.
pratade med min far idag, helt okej, tror han köper en mobil till mig som jag ville i julklapp, awesome.
Lovade dock att åka till honom nästnästa helg ( 26-27 ), och jag har svårt för att åka dit sälv. Så jag needar en vänlig själ, kan locka med en helt underbar soffa och en 50tum tv, plus hans dusch med radio, det måste ju någon av er nappa på.

Btw, ensam hemma runt den 2 - 6 eller något, kan bli nice. :)

jag är sjuk också, så typiskt.  Måste vila rösten till sändningen på onsdag, nu håller den på att försvinna. Målbrottet i tjejversion, haha.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Julia

då tar vi stan på måndagen efter den helgen!!

2009-12-15 @ 12:34:24
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0