Saker JAG inte kan ge bort!

Kände att det va på tiden att blogga.
Jag har varit i sthlm från lördag - tisdag,  inhandlat en del julklappar och ännu mer till mig själv.

Jag hatar att köpa julklappar, allt kan tolkas så fel.

Exempel på saker jag aldrig skulle kunna köpa och ge bort till någon kompis:

Rakgrejer

Det är ju bara som att skrika rakt ut att presonen är äckligt HÅRIG.

Deo/parfym
Det kan personen eventuellt ta som att den luktar äckligt.

Kläder
Det är som att säga att personen har dålig stil.

Pengar
Alltid "a big NONO"

Det är bara en liten del av saker jag har problem med att ge bort, då jag inte vill att personen ska ta det på fel vis. Jag skulle nog inte ta illa upp om jag fick något av det, men i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0