Önskelista, ojoj..

Jag har kommit fram till att mamma får alldeles för mycket julkänsla nu när dte närmar sig jul,  förra helgen bakade hon 3olika sorters kakor, idag blev det lussebullar och pepparkakor.
Illa, eftersom att jag inte är speciellt förtjust i varken pepparkakor eller lussebullar, julkakor är inte gott.

Idag skulle vi ha "mini jul" eftersom att min lillebror inte kommer hem hit förrän nyår, så idag fick han öppna lite paket och så blevre julmat.
Kom fram till att julmat inte heller är speciellt gott, man mår bara illa av det.

Nu peppar jag sthlm, mamma ska ju köpa alla mina julklappar där.
Så vad står på min önskelista för tillfället?
  • En ny mobil
  • Vita mysiga tum-vantar
  • En klocka
  • Kläder
  • Pengar
  • Puder och andra sminkgrejor
Mer har jag faktiskt inte hunnit tänka ut ännu, haha. (:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0