Människor är så oseriösa...

Jag har kommit på att jag helt ärligt suger på att uppdatera, tycker att det är så ovärt att skriva om en vanlig svensson dag.
Dock är det precis vad jag tänkte göra nu, har bara sovit och pluggat idag. Lyckades skriva klart en sak till svenska C,  det blev 2,5 sidor och jag är sjukt stolt.

Jag märkte en sak på debatten förra veckan, vi fick helt plöttsligt byta sida i debatten och då upprepade vi bara argumenten de andra hade sagt tidigare och lät sarkastiskta. Vilket var sjukt kul, dock ganska dåligt av oss.
Märker dock att det är något vi använder oss av till vardagen också, att vara sarkastiska bara för att driva med vad den andra sagt tidigare. Kanske inte på ett elakt vis, men vi gör det.

Aja, slutpratat om det.
Nu ska jag ta och dricka min vitamin well citron/fläder som är super god och fortsätta plugga.
Ha det bra kära läsara (Ja, det är förvånansvärt läsare varje dag, även fat jag inte uppdaterar)
xoxo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0