Jag är tråkig.

Ja, jag har förstått det nu, JAG ÄR TRÅKIG.
Fick höra ett långt tal igår om att jag va tråkig bara för att jag inte ska supa skallen av mig på nyår som alla andra. Jag väljer att tillbringa nyår nykter med några vänner, det blir massa mys bara.
Men jag är tydligen tråkig för det, inte samma gamla blondie, NÄHÄ, FÖRLÅT DÅ.

Men visst, jag har insett att jag börjat bli tråkig, eller kanske inte tråkig men mer.. mogen?
Både jag och john har klassat oss som det nu, vi är TRÅKIGA.
Vi är inte lika roliga längre, och allt det kan ju inte suttit i emo stilen? för isf så gillar jag att vara tråkig.

Nämen, jag och john håller på med en lista, va inte oroliga! Nästa år blir som vanligt, då är vi roliga igen!

Inte nog med att jag är tråkig! Jag gick in på www.5000jobb.se ,  de har 5000 jobb som de ska dela ut snart, TROR NI INTE ATT MAN MÅSTE VARA FUCKING 18?
Jo, typiskt, här är jag, tråkig och mogen som en gammal tant på 90bast, MEN JAG FÅR INTE JOBB FÖR JAG ÄR INTE LIKA GAMMAL PÅ PAPPER SOM I PSYKET.

Jag är så sur, som en apelsin, tänkte jag skriva tills jag kom på att det är citroner som är sura.

Kört bil har jag gjort idag också, min första tanke va " Hur fan ska jag kunna prata i telefon och köra bil samtidigt?! "


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0