Fira jul är mysigt.

Då har man varit hos Pärs föräldrar och träffat hans släkt. Mysigt vare, även fast jag inte är så förtjust i all denna julmat man ska äta under dagen.
Jonas va där, han är alltid lika retsam. Han påminner lite om Björn Gustavsson, det gillar vi, haha! (:
Jag är i alla fall 200kr rikare,  alltså så äre 1200kr jag fått än så länge.

Kollade å halva kalle anka, missade första delen pga att vi va påväg hem, ferdinan är min favorit. Alltid lika charmig, han är "en fjollig bög" som John säger, det gillar vi.

Har messat god jul till alla inlaggda kontakter på mobilen, ni som inte fått något : God jul till er med! 
Jag är så vänlig, underbart! :D

Nu drar jag till nästa julfirande, ännu mer godis och mat, eeeuuuw, haha :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0