Smått och gott ifrån julen.

Julen är mysig, hittade en dålig bild där man ser dagens outfit lite halvt :

pizza

Jag kände att jag såg lagom sur ut så målade över min mun, Johnas hade redan terrat mig med kameran en stund innan så, haha.
Kläderna såg mkt bättre ut irl, haha.
De andra på bilden är Nathalie och Ulla.

Bilder från första julfirandet :


kollage

Måste även lägga in en bild på jonas, som älskar att vara framför kameran:

ye
bara jag eller liknar han Björn Gustavsson lite?

Julfirande nummer två:

kollage2

Sjukt mysigt det här med julen, synd att jag inte fick min tomte, haha.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonnie♥

Det du hade på dig såg fint ut :)

2010-01-02 @ 13:08:56
URL: http://jonnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0